Tvorba internetových a eshopových stránek
SEO analýzy a optimalizace
Reklama a marketing
Grafické práce
Analýza klíčových slov pro informační architekturu webu a obsahovou strategii
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
- podrobná analýza klíčových slov v excelové tabulce
- hledanost frází na vyhledávačích seznam a google
- klasifikace frází
- návrh potřebných cílových stránek pro pokrytí klíčových frází
- doporučení pro informační architekturu webu a obsahovou strategii
- shrnutí s výsledky analýzy a doporučením na další postup
Analýza klíčových slov je nezbytným podkladem pro návrh každého nového webu či e-shopu.
Perfektní znalost klíčových slov, která se vážou k vašemu projektu, je tím nejdůležitějším pro to, abyste mohli začít zvyšovat návštěvnost svého webu z vyhledávačů jako je například Seznam.cz, nebo Google.
Díky analýze klíčových slov umíme zjistit, co uživatelé na internetu vyhledávají. Podle těchto informací potom můžeme navrhnout takové stránky webu, které pokryjí vyhledávané dotazy lidí. Takto optimalizované stránky webu budou dobře dohledatelné přes vyhledávače.
Analýza klíčových slov nám slouží kromě přivádění návštěvníků z organického vyhledávání také jako podklad pro placené PPC kampaně, návrh informační architektury, obsahovou strategii webu či copywriting.
Malé e-shopy | 7000 Kč bez DPH | 8470 Kč s DPH | Malé e-shopy s desítkami a stovkami produktů |
Velké e-shopy | 16000 Kč bez DPH | 19360 Kč s DPH | Velké e-shopy s tísícovkami produktů |