Mobilní příslušenství - eshop napojený na dodavatele

Plně funkční eshop napojený na dodavatele

  • Sortiment zboží:  Mobilní příslušenství
  • Napojeno na dodavatele: Vlastní produkce Dropshipping.cz
  • Provize: 35%
  • Automatické aktualizace produktů
  • Vlastní soc. sítě FB, Twitter, Google+
  • Připraveno pro Aukro
  • Základní SEO Optimalizace

Více informací

4 990 Kč s DPH


Automatická aktualizace zboží 1x za 24h (přidávání nového, odstraňování starého, aktualizace stávajícího).

Automatické přeposílání objednávek k dodavateli, který objednávku vyřídí (tzn. informuje o odeslání, odešle zboží, vyřídí reklamaci). 
Vy se staráte o propagaci Vašeho eshopu a za objednávky získaváte zajímavé provize.
Když zákazník provede objednávku, Váš e-shop jí automaticky přepošle dodavateli.
Provize z realizovaných objednávek dostanete následující měsíc.

Cena zahrnuje:

  • E-shop samotný - to, co vidíte na odkazu výše, to dostanete.
  • Zajištění partnerského účtu u dodavatele.
  • 1 hodina konzultace nebo technické pomoci (programování / grafika).
  • Hosting a doménu na 1 rok zdarma pro provoz zakoupeného e-shopu.

Mobilní příslušenství

Responzivní design

Jak eshop funguje?

Eshop je napojen na obchod dodavatele, ze kterého si automaticky, 1 x za 24h, stahuje informace o zboží (přidávání nového, odstraňování starého, aktualizace stávajícího). Vy se staráte pouze o propagaci Vašeho eshopu a za objednávky získáváte zajímavé provize.

 

Musím mít sklad se zbožím?

Výhoda dropshippingu spočívá v tom, že nemusíte vlastnit skladovací prostory ani zboží, které na svém eshopu nabízíte. Sklad se všemi produkty vlastní Váš dodavatel, který za Vás objednávky zpracovává.

 

Kdo zpracovává objednávky?

Objednávky vytvořené Vašimi zákazníky jsou automaticky zasílány dodavateli, který objednávku vyřídí (tzn. informuje o přijetí objednávky, o odeslání objednávky, odešle zboží).

 

Jak jsou vypláceny provize?

Provize z uskutečněných objednávek dostanete, od dodavatele Vašeho zboží, následující měsíc.

 

Musím mít EET?

Ne, EET není potřeba, protože Vy nebudete přijímat žádné platby, ty přijímá Váš dodavatel. Vám bude na základě faktur vyplácena provize, bezhotovostně na účet.

 

Kdo řeší reklamace?

Reklamace musíte s dodavatelem vyřídit Vy. Zákazník zašle reklamované zboží na Vaši adresu a Vy následně řešíte celý postup reklamace s Vaším dodavatelem.