Správa Facebook profilu

Víme, že každému byznysu sedí na sociálních sítích něco jiného. Proto na Facebooku nabízíme v základu tři balíčky – každý se liší objemem poskytovaných služeb a především počtem příspěvků na měsíc. Jsme ale otevření vašim představám a rádi se domluvíme na řešení na míru.

Více informací

1 089 Kč s DPH


  • Basic
  • Profi
  • Business

Důležitou součástí je naše komunikace s Vámi jako klientem, protože vy víte, co je potřebné publikovat a my víme jak to profesionálně a efektivně na stránkách uvést. Nabízíme tři základní balíčky, o kterých se dozvíte více při jejich rozkliknutí.

Budete mít radost z příspěvků, které lidi zaujmou a budou jich komentovat a sdílet.

Facebook příspěvky

Balíček Basic obsahuje:
•  správa stránky = 1 hodnotný příspěvek / měsíc
•  návrh dlouhodobé strategie
•  návrh komunikace
•  upravení či odstranění starých příspěvků nebo nevhodných komentářů
•  přidání nových správců
•  měsíční reporting
•  pravidelná kontrola stránky
•  propagace služeb
•  vkládní upoutávek na aktuální informace a novinky
•  změna úvodní fotky (grafika)
•  použití obrázků z fotobanky pro zajímavější příspěvky

Na Facebooku, který je drtivě nejpopulárnější sítí, najdete téměř 4 miliony českých uživatelů. Takže na 99,99% i vaše zákazníky!
To je pozitivní, že?


Co spolu můžeme udělat?
1.  Určitě se zamyslet nad tím, jak na Facebooku najít zákazníky z vaší cílové skupiny.
2.  Jak je oslovit tak, aby je to zaujalo.
3.  Jak s nimi navázat přátelský vztah, kdy budou za vaše produkty doslova dýchat.
4.  Mohu se stát vašimi ústy na Facebooku.
5.  Oslovit je pomocí PPC reklamy na Facebooku.
6.  Vymyslet pro ně nějaké bezva aplikace, které vás odliší od konkurence.

A je toho hodně dalšího, na co bychom spolu mohli přijít.
Samozřejmě, že všechny výsledky naší společné práce pak dostanete zpracovány ve formě statistik a přehledů, abyste si sami udělali obrázek o tom, jak nám to spolu jde.
Balíček Profi obsahuje:
•  správa stránky = 4 hodnotné příspěvky / měsíc
•  návrh dlouhodobé strategie
•  návrh komunikace
•  upravení či odstranění starých příspěvků nebo nevhodných komentářů
•  přidání nových správců
•  měsíční reporting
•  pravidelná kontrola stránky
•  propagace služeb
•  vkládní upoutávek na aktuální informace a novinky
•  změna úvodní fotky (grafika)
•  použití obrázků z fotobanky pro zajímavější příspěvky

Na Facebooku, který je drtivě nejpopulárnější sítí, najdete téměř 4 miliony českých uživatelů. Takže na 99,99% i vaše zákazníky! 
To je pozitivní, že?


Co spolu můžeme udělat?
1.  Určitě se zamyslet nad tím, jak na Facebooku najít zákazníky z vaší cílové skupiny.
2.  Jak je oslovit tak, aby je to zaujalo.
3.  Jak s nimi navázat přátelský vztah, kdy budou za vaše produkty doslova dýchat.
4.  Mohu se stát vašimi ústy na Facebooku.
5.  Oslovit je pomocí PPC reklamy na Facebooku.
6.  Vymyslet pro ně nějaké bezva aplikace, které vás odliší od konkurence.

A je toho hodně dalšího, na co bychom spolu mohli přijít.
Samozřejmě, že všechny výsledky naší společné práce pak dostanete zpracovány ve formě statistik a přehledů, abyste si sami udělali obrázek o tom, jak nám to spolu jde.
Balíček Business obsahuje:
•  správa stránky = 4 hodnotné příspěvky / měsíc
•  návrh dlouhodobé strategie
•  návrh komunikace
•  upravení či odstranění starých příspěvků nebo nevhodných komentářů
•  přidání nových správců
•  měsíční reporting
•  pravidelná kontrola stránky
•  propagace služeb
•  vkládní upoutávek na aktuální informace a novinky
•  změna úvodní fotky (grafika)
•  použití obrázků z fotobanky pro zajímavější příspěvky
•  vytváření událostí (pozvánek na akce, soutěže) 
•  grafické zpracování pozvánek a soutěží, programátorské práce
•  komunikace s fanoušky a vyřizování zpráv
•  získávání zpětné vazby

Na Facebooku, který je drtivě nejpopulárnější sítí, najdete téměř 4 miliony českých uživatelů. Takže na 99,99% i vaše zákazníky! 
To je pozitivní, že?


Co spolu můžeme udělat?
1.  Určitě se zamyslet nad tím, jak na Facebooku najít zákazníky z vaší cílové skupiny.
2.  Jak je oslovit tak, aby je to zaujalo.
3.  Jak s nimi navázat přátelský vztah, kdy budou za vaše produkty doslova dýchat.
4.  Mohu se stát vašimi ústy na Facebooku.
5.  Oslovit je pomocí PPC reklamy na Facebooku.
6.  Vymyslet pro ně nějaké bezva aplikace, které vás odliší od konkurence.

A je toho hodně dalšího, na co bychom spolu mohli přijít.