Tvorba internetových a eshopových stránek
SEO analýzy a optimalizace
Reklama a marketing
Grafické práce
Firemní profily na Instagramu. Co vám přinesou?
Tisíce firem po celém světě používají Instagram pro svůj marketing.
Co je klíčové pro úspěch na Instagramu?
Základem instagramových kampaní jsou obrázky. Instagram těží ze své vizuální povahy. Uživatelé vnímají mnohem více obrázky než samotný text. Podle našeho očekávání, nejlepší výsledky měly reklamy, které vypadaly jako skutečné příspěvky. Použitím Instagram filtrů a hashtagů lze docílit větší autentičnosti reklam, za kterou se vám pak uživatelé odmění vyšším CTR.
Instagram pokořil hranici 500 milionů uživatelů
Na Instagramu přibylo od září 2016 100 milionů uživatelů. Počet lidí, kteří mají na této sociální síti založený účet, tak překročil hranici 500 milionů lidí. Ještě před dvěma lety byl přitom jejich počet poloviční. Oblíbený je především v Japonsku, Německu, Francii a Indonésii.
80 % uživatelů Instagramu pochází ze zemí mimo USA. Ještě v září 2015 to bylo o 5 % méně. I tak je ale na americkém trhu na této sociální síti zaregistrováno přes 100 milionů lidí, což z ní tvoří atraktivní prostor pro reklamu.
Z celkového počtu uživatelů 300 milionů lidí používá Instagram aktivně každý den.