Tvorba internetových a eshopových stránek
SEO analýzy a optimalizace
Reklama a marketing
Grafické práce
Profesní síť si žádá profesionální přístup. O váš LinkedIn se postaráme komplexně – založíme, vyplníme nabídku a budeme sdílet odborné novinky z vašeho oboru. Na LinkedIn můžete vyhledávat kvalitní zaměstnance – i to umíme.
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Tato sociální síť není až tak o zábavě – jde o profesní síť, kde hlavním tématem jsou… ano, pracovní záležitosti. Přesto i zde lze společně vykoumat věci, které by vám mohly a měly přivézt nové klienty.
LinkedIn je sociální síť, která slouží profesionálům jako diskuzní prostor o jejich pracovních zájmech. Na rozdíl od Google+ jde o sociální síť, která na tomto typu interakcí vydělává – za zprostředkování, respektive ulehčení kontaktu si účtuje poplatky. Ty jsou cílené primárně na headhuntery, kteří na síti vyhledavají zkušené manažery a odborné pracovníky.
Je založený na pracovních vazbách. Není určený pro zábavu, ale pro práci, pracovní, profesní a oborovou komunikaci.
Jako ostatní sociální sítě je i LinkedIn primárně postavený na kontaktu, komunikaci a propojení s dalšími lidmi. Na rozdíl od ostatních sociálních sítí však není určený pro mimopracovní vazby.
LinkedIn je zaměřený na:
• kontakt profesionálů,
• obchodní komunikaci a spolupráci,
• sdílení pracovních záležitostí,
• profesní zprávy a aktuality.
Každý uživatel LinkedIn si kolem sebe vytváří síť pracovních a profesních kontaktů. Tu využije při řešení pracovních záležitostí, obchodní spolupráci, ale i hledání nových zaměstnanců nebo pracovních příležitostí.
Přínosy sociální sítě LinkedIn
• umožňuje zvýšit svůj profesionální kredit,
• pomáhá budovat image společnosti či produktů,
• podporuje marketingovou strategii,
• nepřímo i přímo může ovlivňovat SEO.
LinkedIn vznikl v roce 2003. Jako profesně orientovaná síť samozřejmě vzbudil zájem personalistů. Postupně se stal sítí sdružující profesionály z mnoha různých oborů, zejména IT, ale i marketingu nebo ekonomie.
Globálně má dnes LinkedIn více než 300 milionů uživatelů. V Česku má tato síť kolem 100 tisíc uživatelů, ale stejně jako ve světě i u nás počet jeho uživatelů neustále roste.
Díky svému zaměření a stále rostoucímu zájmu uživatelů LinkedIn registrují jako profesní autoritu i vyhledávače.
LinkedIn představuje jednoduchý, ale efektivní způsob, jak získat kladné hodnocení u vyhledávačů.
Registrace a zřízení účtu na sociální síti LinkedIn je jednoduché a intuitivní. Nejenom z hlediska SEO, ale také potenciálních profesních a obchodních kontaktů se však nevyplatí podceňovat.
Přinášíme vám několik praktických tipů, jak vytěžit ze svého účtu na LinkedInu maximum.
• Ještě než se pustíte do vyplňování osobního profilu, definujte si adekvátní klíčová slova/fráze zahrnující pozici, obor působnosti nebo místo vašeho působení. Tato slova a fráze by pak měly být v profilu obsaženy.
• Svůj profil na LinkedIn se snažte vyplnit kompletně a co nejpřesněji, klíčová slova zohledněte také v sekci shrnutí. Profil doplňte o aktuální fotografii. Ujistěte se, že je profil přístupný veřejně, tedy i vyhledávačům.
• Přiřaďte ke svému profilu vhodnou url adresu. Automaticky generovaná url s vaším profilem se dá snadno zaměnit např. za vaše jméno.
• Propojte svůj účet na LinkedInu s dalšími sociálními sítěmi (Facebook, Google+, Twitter aj.).
• Nezapomeňte uvést odkaz na váš web/eshop/blog. LinkedIn dává prostor až pro tři odkazy, které můžete uvést pod vlastním anchor textem, využijte toho!
• Pokud budete na LinkedInu aktivní, může fungovat jako zdroj návštěvnosti vašeho webu. Navíc, veškerému obsahu na síti LinkedIn Google přikládá velkou váhu, nezískáte tak jenom návštěvníky, ale i přízeň vyhledávačů. Pozor, posty, odkazy a zprávy by na LinkedInu měl být vždy relevantní vůči vašemu oboru a profesy. Nejde o zábavu. Nerelevantní příspěvky můžou mít zcela opačný efekt, než zamýšlíte.
• LinkedIn toho nabízí ještě více. Prestiž osobního profilu zvýší například doporučení od ostatních. Velký potenciál skýtají i skupiny, kde najdete podobně oborově a profesně zaměřené kontakty. Vedle osobního profilu umožňuje LinkedIn také založení firemní stránky nebo podstránky produktů. Nabízí i inzerci prostřednictvím platformy LinkedIn Ads.
Na závěr nezbývá než dodat, že základní verze LinkedInu je zdarma. Pokud chcete od LinkedInu ještě víc, k dispozici je i účet Premium.