LinkedIn - založení firemního profilu

Profesní síť si žádá profesionální přístup. O váš LinkedIn se postaráme komplexně – založíme, vyplníme nabídku a budeme sdílet odborné novinky z vašeho oboru. Na LinkedIn můžete vyhledávat kvalitní zaměstnance – i to umíme.

Více informací

1 000 Kč s DPH


Co souvisí s jejím založením?

  • založení profilu a zvolení jména
  • vyplnění všech poskytovaných služeb
  • grafické práce (logo, úvodní fotka)

Tato sociální síť není až tak o zábavě – jde o profesní síť, kde hlavním tématem jsou… ano, pracovní záležitosti. Přesto i zde lze společně vykoumat věci, které by vám mohly a měly přivézt nové klienty.

LinkedIn je sociální síť, která slouží profesionálům jako diskuzní prostor o jejich pracovních zájmech. Na rozdíl od Google+ jde o sociální síť, která na tomto typu interakcí vydělává – za zprostředkování, respektive ulehčení kontaktu si účtuje poplatky. Ty jsou cílené primárně na headhuntery, kteří na síti vyhledavají zkušené manažery a odborné pracovníky.

Takže se společně můžeme věnovat tomu, jak:

  • vytvořit pořádný osobní nebo firemní profil na Linkedinu
  • hledat a oslovovat nové obchodní kontakty nebo i zaměstnance
  • budovat vaši reputaci jakožto odborníka ve vašem oboru

LinkedIn

LinkedIn – sociální síť profesionálů je prospěšná i pro SEO
LinkedIn je mezi ostatními sociálními sítěmi výjimečný. Již nyní nabízí něco, v čem mu ostatní sítě nemohou konkurovat. Je totiž orientovaný profesně.

Je založený na pracovních vazbách. Není určený pro zábavu, ale pro práci, pracovní, profesní a oborovou komunikaci.

Jako ostatní sociální sítě je i LinkedIn primárně postavený na kontaktu, komunikaci a propojení s dalšími lidmi. Na rozdíl od ostatních sociálních sítí však není určený pro mimopracovní vazby.

linkedinLinkedIn je zaměřený na:
•  kontakt profesionálů,
•  obchodní komunikaci a spolupráci,
•  sdílení pracovních záležitostí,
•  profesní zprávy a aktuality.

Každý uživatel LinkedIn si kolem sebe vytváří síť pracovních a profesních kontaktů. Tu využije při řešení pracovních záležitostí, obchodní spolupráci, ale i hledání nových zaměstnanců nebo pracovních příležitostí.

linkedinPřínosy sociální sítě LinkedIn
•  umožňuje zvýšit svůj profesionální kredit,
•  pomáhá budovat image společnosti či produktů,
•  podporuje marketingovou strategii,
•  nepřímo i přímo může ovlivňovat SEO.

linkedinLinkedIn a SEO

LinkedIn vznikl v roce 2003. Jako profesně orientovaná síť samozřejmě vzbudil zájem personalistů. Postupně se stal sítí sdružující profesionály z mnoha různých oborů, zejména IT, ale i marketingu nebo ekonomie.

Globálně má dnes LinkedIn více než 300 milionů uživatelů. V Česku má tato síť kolem 100 tisíc uživatelů, ale stejně jako ve světě i u nás počet jeho uživatelů neustále roste.

Díky svému zaměření a stále rostoucímu zájmu uživatelů LinkedIn registrují jako profesní autoritu i vyhledávače.

LinkedIn představuje jednoduchý, ale efektivní způsob, jak získat kladné hodnocení u vyhledávačů.

    • LinkedIn může být nejenom zdrojem nových profesních a obchodních kontaktů, ale i návštěvnosti na webu.
    • Profil na LinkedIn dává prostor až pro 3 relevantní odkazy.
    • Aktivita na sociálních sítích je jeden z pozitivních parametrů SEO.

Jak vytěžit maximum?

Registrace a zřízení účtu na sociální síti LinkedIn je jednoduché a intuitivní. Nejenom z hlediska SEO, ale také potenciálních profesních a obchodních kontaktů se však nevyplatí podceňovat.

Přinášíme vám několik praktických tipů, jak vytěžit ze svého účtu na LinkedInu maximum.

•  
Ještě než se pustíte do vyplňování osobního profilu, definujte si adekvátní klíčová slova/fráze zahrnující pozici, obor působnosti nebo místo vašeho působení. Tato slova a fráze by pak měly být v profilu obsaženy.
•  Svůj profil na LinkedIn se snažte vyplnit kompletně a co nejpřesněji, klíčová slova zohledněte také v sekci shrnutí. Profil doplňte o aktuální fotografii. Ujistěte se, že je profil přístupný veřejně, tedy i vyhledávačům.
•  Přiřaďte ke svému profilu vhodnou url adresu. Automaticky generovaná url s vaším profilem se dá snadno zaměnit např. za vaše jméno.
•  Propojte svůj účet na LinkedInu s dalšími sociálními sítěmi (Facebook, Google+, Twitter aj.).
•  Nezapomeňte uvést odkaz na váš web/eshop/blog. LinkedIn dává prostor až pro tři odkazy, které můžete uvést pod vlastním anchor textem, využijte toho!
•  Pokud budete na LinkedInu aktivní, může fungovat jako zdroj návštěvnosti vašeho webu. Navíc, veškerému obsahu na síti LinkedIn Google přikládá velkou váhu, nezískáte tak jenom návštěvníky, ale i přízeň vyhledávačů. Pozor, posty, odkazy a zprávy by na LinkedInu měl být vždy relevantní vůči vašemu oboru a profesy. Nejde o zábavu. Nerelevantní příspěvky můžou mít zcela opačný efekt, než zamýšlíte.
•  LinkedIn toho nabízí ještě více. Prestiž osobního profilu zvýší například doporučení od ostatních. Velký potenciál skýtají i skupiny, kde najdete podobně oborově a profesně zaměřené kontakty. Vedle osobního profilu umožňuje LinkedIn také založení firemní stránky nebo podstránky produktů. Nabízí i inzerci prostřednictvím platformy LinkedIn Ads.

Na závěr nezbývá než dodat, že základní verze LinkedInu je zdarma. Pokud chcete od LinkedInu ještě víc, k dispozici je i účet Premium.

Jaký je rozdíl mezi Google+ a LinkedIn?
Google+ přitáhl hlavně tzv. early-adopters. Zvědavce z nejrůznějších oborů (zejména z oblasti IT), kteří chtěli novinku od Googlu vyzkoušet co nejdříve. LinkedIn slouží nejen uchazečům o práci, ale i headhunterům, případně při hledání potenciálních obchodních partnerů.