Tvorba internetových a eshopových stránek
SEO analýzy a optimalizace
Reklama a marketing
Grafické práce
Nastavení a propojení služeb Google
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
- vytvoření a nastavení účtu Google Merchant Center a Google Adwords a jejich propojení
- nastavení produktového feedu
- Namapování kategorií e-shopu podle požadavků pro Google nákupy
- vytvoření kampaní pro Google nákupy v Google Adwords
Google nákupy jsou dnes již nezbytné pro fungování úspěšného e-shopu. Práce s Google Nákupy je o něco složitější než např. na zbozi.cz nebo heuréka.cz, ale určitě přináší značný užitek. Produkty se zobrazují jak přímo v katalogu produktů Google nákupy, tak ve vyhledávání Google. Feed pro Google Nákupy nám poslouží hned několikrát, a to pro nákupy, PLA kampaně (product listing ads) a také pro dynamický remarketing. O dynamickém remarketingu více v našem produktu Google Adwords - Založení PPC kampaní
Atraktivní obrázek
Obrázek prezentuje produkt, takže určitě nepodceňujte kvalitu fotografii, jelikož zákazník nejdříve nakupuje očima a až poté čte texty. Atraktivní fotografie dokáže ovlivnit prvotní rozhodnutí uživatele a poskytne vám náskok před konkurencí.
Sdělení produktu
Krátká zpráva se zobrazí po najetí kurzorem na obrázek produktu. Tento faktor je často rozhodující, jestliže zákazník váhá při výběru e-shopu. Toto krátké informační sdělení mu může napovědět, že zrovna jeden z e-shopu má např. dopravu zdarma nebo disponuje jinou konkurenční výhodou.
Cena
Google Nákupy vás stále srovnávají s konkurencí a proto má cena na výkon kampaní značný vliv. Snížení ceny na úroveň konkurence tak většinou nevede k lepším výsledkům, pro dobré výsledky na Google Nákupy je tedy rozhodně důležité mí kvalitní zpracování zboží (foto a popisek) a dostatečně vysokou cenu za proklik, která vás dostane před konkurenci. V placeném vyhledávání rozhoduje především cena a kvalita prezentace zboží.
Produktové kampaně umožňují zobrazovat nabídky e-shopů na stránce s výsledky vyhledávání. Účelem je zkrátit cestu uživatelů k cíli jejich hledání a usnadnit jim tak pohyb po internetu. Reklamní kampaně v Google nákupech vám pomohou propagovat vaše produkty. Nabídnou uživatelům podrobné informace o tom, co prodáváte, ještě předtím, než vůbec kliknou na vaši reklamu.
Produktové inzeráty se zobrazují ve vyhledávání nahoře nad pozicemi placených inzerátu.
Vytvořili jsme cenové balíčky, které obsahují určitý počet hodin práce. Pro každý projekt je potřeba různě dlouhá doba práce v závislosti na velikosti a konkrétních potřebách daného e-shopu.
Cena za 1 hodinu práce je 150 Kč bez DPH
10 hodin práce | 1500 Kč bez DPH | 1815 Kč s DPH |