Google nákupy - nastavení

Nastavení a propojení služeb Google

  • vytvoření a nastavení účtu Google Merchant Center a Google Adwords a jejich propojení
  • nastavení produktového feedu
  • namapování kategorií e-shopu podle požadavků pro Google nákupy
  • vytvoření kampaní pro Google nákupy v Google Adwords

Více informací

1 815 Kč s DPH


  • 10 hodin práce

V rámci produktu Google nákupy - nastavení, pro vás zajistíme následující:

- vytvoření a nastavení účtu Google Merchant Center a Google Adwords a jejich propojení

- nastavení produktového feedu

- Namapování kategorií e-shopu podle požadavků pro Google nákupy

- vytvoření kampaní pro Google nákupy v Google Adwords

 

 

Nákupy Google: pro e-shop nezbytné

Google nákupy jsou dnes již nezbytné pro fungování úspěšného e-shopu. Práce s Google Nákupy je o něco složitější než např. na zbozi.cz nebo heuréka.cz, ale určitě přináší značný užitek. Produkty se zobrazují jak přímo v katalogu produktů Google nákupy, tak ve vyhledávání Google. Feed pro Google Nákupy nám poslouží hned několikrát, a to pro nákupy, PLA kampaně (product listing ads) a také pro dynamický remarketing. O dynamickém remarketingu více v našem produktu Google Adwords - Založení PPC kampaní

 

Hlavní přednosti Google Nákupů:

Atraktivní obrázek

Obrázek prezentuje produkt, takže určitě nepodceňujte kvalitu fotografii, jelikož zákazník nejdříve nakupuje očima a až poté čte texty. Atraktivní fotografie dokáže ovlivnit prvotní rozhodnutí uživatele a poskytne vám náskok před konkurencí.

 

Sdělení produktu

Krátká zpráva se zobrazí po najetí kurzorem na obrázek produktu. Tento faktor je často rozhodující, jestliže zákazník váhá při výběru e-shopu. Toto krátké informační sdělení mu může napovědět, že zrovna jeden z e-shopu má např. dopravu zdarma nebo disponuje jinou konkurenční výhodou. 

 

 Cena

Google Nákupy vás stále srovnávají s konkurencí a proto má cena na výkon kampaní značný vliv. Snížení ceny na úroveň konkurence tak většinou nevede k lepším výsledkům, pro dobré výsledky na Google Nákupy je tedy rozhodně důležité mí kvalitní zpracování zboží (foto a popisek) a dostatečně vysokou cenu za proklik, která vás dostane před konkurenci. V placeném vyhledávání rozhoduje především cena a kvalita prezentace zboží.

 

Produktové inzeráty (Produktové kampaně (PLA):

Produktové kampaně umožňují zobrazovat nabídky e-shopů na stránce s výsledky vyhledávání. Účelem je zkrátit cestu uživatelů k cíli jejich hledání a usnadnit jim tak pohyb po internetu. Reklamní kampaně v Google nákupech vám pomohou propagovat vaše produkty. Nabídnou uživatelům podrobné informace o tom, co prodáváte, ještě předtím, než vůbec kliknou na vaši reklamu.

 

Produktové inzeráty se zobrazují ve vyhledávání nahoře nad pozicemi placených inzerátu.

Ceník Google nákupy - nastavení

Vytvořili jsme cenové balíčky, které obsahují určitý počet hodin práce. Pro každý projekt je potřeba různě dlouhá doba práce v závislosti na velikosti a konkrétních potřebách daného e-shopu.

Cena za 1 hodinu práce je 150 Kč bez DPH

10 hodin práce 1500 Kč bez DPH 1815 Kč s DPH

Po vyčerpání počtu hodin ze zakoupených balíčků vám zašleme detailní přehled provedených činností.

Pro e-shopy s vysokým počtem kategorií, kde zatřizování do správných kategorií podle specifikace Google a také nastavování produktových kampaní v Google Adwords může trvat déle než 10 hodin práce je potřeba si přikoupit další balíček 10 hodin práce.