Tvorba internetových a eshopových stránek
SEO analýzy a optimalizace
Reklama a marketing
Grafické práce
Google nákupy je nový porovnávač zboží na našem trhu a konkuruje porovnávačům zboží jako www.zbozi.cz nebo www.heureka.cz kam můžete své výrobky vyexportovat. V současné době je dostupný pouze pro české uživatele. Dejte vědět největšímu vyhledávači na světě "google" o svých produktech a přiveďte více zákazníků na Váš eshop.
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Google nákupy jsou dnes již dnes nezbytné pro fungování úspěšného e-shopu. Práce s Google Nákupy je o něco složitější než se Zbožím či Heurekou, ale určitě přináší značný užitek. Produkty se zobrazují jak přímo na Google Nakupy, kde jsou prokliky zdarma, tak ve vyhledávaní Google, kde již jsou prokliky placené. Feed (náhled produktu) pro Google Nákupy nám poslouží hned několikrát, a to pro nákupy, PLA (product listing ads) a také pro dynamický remarketing.
Dynamický remarketing je něco jako nám známy běžný remarketing, ale nese s sebou jistá vylepšení. Umí se propojit se systémem Google Adwords a Google nákupy. Princip dynamického remarketingu je jednoduchý, zákazník si na e-shopu prohlíží produkty, ale nenakoupí. Prostřednictvím bannerů se mu poté různě na webu konkrétně prohlížené zboží zobrazuje, čímž se uživateli připomíná. Pro nastavení dynamického remarketingu je potřeba pouze nasadit upravený „remarketingový“ kód a mít
Obrázek prezentuje produkt, takže určitě nepodceňujte kvalitu fotografii, jelikož zákazník nejdříve nakupuje očima a až poté čte texty. Atraktivní fotografie dokáže ovlivnit prvotní rozhodnutí uživatele a poskytne vám náskok před konkurencí.
Krátká zpráva se zobrazí po najetí kurzorem na obrázek produktu. Tento faktor je často rozhodující, jestliže zákazník váhá při výběru e-shopu. Toto krátké informační sdělení mu může napovědět, že zrovna jeden z e-shopu má např. dopravu zdarma nebo disponuje jinou konkurenční výhodou.
Google Nákupy vás stále srovnávají s konkurencí a proto má cena na výkon kampaní značný vliv. Snížení ceny na úroveň konkurence tak většinou nevede k lepším výsledkům, pro dobré výsledky na Google Nákupy je tedy rozhodně důležité mí kvalitní zpracování zboží (foto a popisek) a dostatečně vysokou cenu za proklik, která vás dostane před konkurenci. V placeném vyhledávání rozhoduje především cena a kvalita prezentace zboží.
Google Nákupy patří mezi 3 největší vyhledávače zboží a určitě vám přinesou navýšení obratu. Nevíte si rady s nastavením? Kontaktujte nás!
Google Merchant – Zajistíme správu dat a produktů v systému Google nákupy.