Komplexní analýza pro zvýšení výkonu e-shopu

Provedeme pro vás komplexní analýzu, jejíž cílem budou konkrétní návrhy pro zvýšení prodejního výkonu vašeho e-shopu.

Více informací

12 100 Kč s DPH


  • Malé e-shopy
  • Velké e-shopy

Součástí komplexní analýzy bude:

- Analýza internetového trhu – zmapování konkurenčních e-shopů
- Analýza klíčových slov
- SEO audit internetového obchodu
- Analýza použitelnosti – UX
- Analýza chování uživatelů
- Doporučení pro zlepšení

 

 

Analýza internetového trhu – zmapování konkurenčních e-shopů

Provedeme komplexní zmapování konkurenčních e-shopů ve vašem oboru. Srovnání nabídky vaši firmy s nabídkou konkurentů a vyhodnocení předností. Na základě zjištěných informací navrhneme strategii prezentace Vaší firmy na internetu. Při návrhu strategie se snažíme klást důraz na to, aby nabídka Vašeho e-shopu byla pro zákazníky jedinečná a snadno zapamatovatelná. 
Tento krok považujeme za velmi důležitý pro úspěch Vašeho e-shopu.

 

Analýza klíčových slov

Perfektní znalost klíčových slov, která se vážou k vašemu projektu, je tím nejdůležitějším pro to, abyste mohli začít zvyšovat návštěvnost svého webu z vyhledávačů.
Získáte souhrn klíčových slov, na které byste se v rámci optimalizace měli zaměřit.

SEO audit internetového obchodu

SEO audit představuje mocný nástroj pro úspěšnou optimalizaci webových stránek pro vyhledávače (SEO). Pokud máte existující e-shop, je SEO audit první bod, který vám pomůže zvýšit návštěvnost z vyhledávačů a tím i vaše tržby.

 

SEO audit Vám odpoví zejména na otázky:

- Jak jsem na tom ve vyhledávačích?
- Jak zvýšit návštěvnost a získat tak nové zákazníky?
- Jakou práci odvedla web/designérská či SEO/SEM firma?
- Jaké jsou hlavní chyby vašich internetových stránek?

 

 

Analýza použitelnosti – UX

Díky analýze použitelnosti se pomůže zpříjemnit návštěvníkům pohyb na webu. Tím dojde ke zvýšení efektivity a také k navýšení počtu objednávek. Web by měl být přehledný, srozumitelný a především jednoduše ovladatelný. První pocit návštěvníka na webu je velice důležitý. Pokud se návštěvník při první návštěvě webu necítí dobře a ztrácí se, zvyšuje se pravděpodobnost toho, že se už v budoucnu nevrátí.

 

Nejčastější chyby webových stránek a e-shopů:

Nevhodné rozmístění prvků
Nepřehledné menu
Špatně zvolený způsob navigace
Nevhodně zvolená grafika
Špatně řešená upoutávka na službu či produkt
Nevhodně použité barvy, velikost písma a jeho font, forma vyjádření

 

 

Analýza chování uživatelů

Pomocí vyspělých analytických nástrojů, jako Google Analytics, nástrojů pro tvorbu heatmap a snímání obrazovky návštěvníků e-shopu, jsme schopni odhalit chování návštěvníků na vašich stránkách.
 
Na základě těchto analýz potom navrhneme konkrétní kroky, které povedou ke zvýšení prodejů ve vašem e-shopu.

Doporučení pro zlepšení

Na základě všech aplikovaných druhů analýz vám navrhneme konkrétní kroky, které povedou ke zvýšení prodejního výkonu vašeho e-shopu.
Ceník komplexní analýzy pro zvýšení výkonu e-shopu
Malé e-shopy 7000 Kč bez DPH 8470 Kč s DPH Malé e-shopy s desítkami a stovkami produktů
Velké e-shopy 15000 Kč bez DPH 18150 Kč s DPH Velké e-shopy s tísícovkami produktů